جوک های کرکرخنده

بابام اومده تو اتاق ، شالاپ یکی خوابونده پس گردنم!
میگم باس چی میزنی؟؟؟
میگه : مشکوک میزنی! چرا صدات نمیاد؟ تنهایی داشتی چی نگاه میکردی؟؟؟
اعتماد در حد پارالمپیک

.

.

.

لیوان آب رو برای مادر بزرگم می‌برم. می‌گه خدا عمرت بده مادر. تا می‌خوام لیوان رو بدم بهش دستم می‌لرزه و نصف آب می‌ریزه روش. می‌گه ذلیلی شی الهی ذلیل مرده !!!:|

.

.

.

بعضیا تکلیفشون با خودشون هم مشخص نیست ، میری سمتش ازت فرار میکنه ، ازش دور میشی دلش هواتو میکنه !!!
چه غلطی کنم من ؟

.

.

.

کودک درونم هفته دیگه نامزدیشه اونوخت خودم یه نیمه گمشده هم ندارم !

.

.

.

خدایا شکرت مث دخدرا نیستیم صورتمونو که میشوریم خوشگلیامون بره :دی:)

.

.

.

من شخصا به خودکشی اعتقاد ندارم، مگر اینکه پسوُردم لو بره :دی

.

.

.

سالای پیش جایزه بانک ملت یه منزل مسکونی بود، امسال شده ۶۰ لیتر بنزین،سال دیگه میشه یه شونه تخم مرغ، سال بعدشم دوتا تافتون یه بربری هم وسطش!!

.

.

.

به یارو میگن با پ جمله بساز میگه : پ نه پ. میگن پ نه پ مگه جمله ست؟ میگه : پ نه پ!

.

.

.

جلوی پسره رو تو خیابون میگیرن میگن: این خانم با شما چه نسبتی دارن؟ میگه: تو فیسبوک با هم پنج تا دوست مشترک داریم!!!!!!!

.

.

.

دلم واسه نسل های بعدی میسوزه…
با یه مشت مادربزرگ دماغ عملی چیکار کنن؟ ))))))

.

.

.
به یکی از این فامیلای ما گفتن عسل واسه چشم مفیده رفته مالیده به چشماش …
دیگه کار از فشار تحریم گذشته یکی بره خورشیدو خاموش کنه !
.

.

.
خانومه مهمانداره تو هواپیما بهم گف میخوای بخوابی؟
برات بالش و پتو بیارم؟؟
گفتم : نه!! برام قصه بگو…
قهر کرد رفت، بیشعور:|

.

.

.

میخوام سرمو بکوبم به دیوار چین!
منو توجیه کنید لطفاً ! آخه این گوسفند که هم تو ایران متولد میشه هم از علوفه ی داخلی تغذیه میکنه و والدینش هم ایرانی هستن ، من موندم آخه چجوری دلار روش تاثیر میذاره که قیمتش دو برابر میشه؟!

.

.

.

دختره قیافش شبیه شامپو تخم مرغی داروگره ; استاتوس زده “معتادم نشو ، ترکم غیر ممکن است…”
اصن اعتماد به نفس در حد مجید خراطها

.

.

.

یه دوست دخترم نداریم با هم بریم کافی شاپ بستنی بخوریم و بعدشم اون یه جوک خنده دار تعریف کنه و ما هم درحالیکه دهنمون پــُــره تمام بستنی رو پوف کنیم تو صورتش…! بعدش مثل فیلما از رو صندلی پاشه بگه خیلی بیشعوری و بره پی کارش

.

.

.

عالیجناب تقصیر ما نبود ، ما هرچی زدیم اونا برگردوندن ، عالیجناب ، عالیجناب …
“گفت و گوی بازیکنان و مربیان کره ای در رختکن بعد از بازی با ایران”

.

.

.

یکی از فانتزی هام اینه که یکی داره میره زیر ماشین رو نجات بدم ، بعد سرم رو بندازم پایین برم … وقتی داد زد اسمت چیه ؟ یه لحظه سرم رو بچرخونم و دوباره برگردم و کم کم تو افق ناپدید شم !!!

.

.

.

اکسیژنی که با خمیازه کشیدن تو دستشویی وارد ریه هامون میشه هزاران برابر خالص تر از اکسیژن جنگله )

.

.

.

نحوه ی جستجوی دخترا و پسرا در گوگل *ورژن جدید*
پسرا : دانلود آهنگ اولماز اولماز افشین آذری
دخترا : اون آهنگی که افشین آذری توش ترکی میخونه و میگه توی این شهر همه میدونن که تورو دوست دارم که تورو دوست دارم
افشین آذری
روبات های گوگل
امید کردستانی

.

.

.

خود پرداز چیست ؟
تنها موجودی است که در قبال ارایه خدمات و وجه نقد از شما تشکر به عمل می آورد !!!
قدرشو بدونید ، تو این دوره زمونه کی واقعا اینجوریه ؟؟؟

.

.

.

یه بار یه پونصدی کهنه دادم به یه گدا بهم گفت اینو صندوق صدقات بندازی قبول نمیکنه عوضش کن!!
من
گداهه )
بچه ی دونگ یی

.

.

.

یکی از سخت ترین بازه های زندگی :
اینه که تصادفاً با یه آشنا بشینی تو تاکسی!! خخخخخخ … هی منتظر می مونی ببینی که اون کرایه ی تورو هم حساب میکنه یا خودت باید دست به جیب شی ! ))

 

 

 

 

کرکر خنده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.